RSS

Tiga Penyingkiran, Lima Finalis Mania Diketahui



Tiga Penyingkiran, Lima Finalis Mania Diketahui

SHAH ALAM, 12 MEI 2012: Seperti dijanjikan, tiga peserta Mania disingkirkan pada malam ini untuk memberi laluan kepada lima peserta lain beraksi di Pentas Akhir Galaksi Mania yang akan berlangsung minggu hadapan.

Shila Amzah, Ebi dan Adira adalah tiga mangsa yang tersingkir pada Pentas Separuh Akhir Galaksi Mania yang berlangsung dari Kompleks Sukan Negara Panasonic, Shah Alam, sebentar tadi.

Dengan penyingkiran mereka bertiga, ini bermakna Stacy, Aril, Hafiz, Hazama dan Jaclyn Victor telah menjadi pilihan pengundi SMS untuk di bawa beraksi sebagai finalis pada minggu hadapan.

Pentas Separuh Akhir Mania malam ini menyaksikan 8 Bintang Mania berentap dalam 2 pusingan persembahan. Masing-masing dikehendaki menyampaikan 2 buah lagu dalam dua pusingan.

Berikut ialah lagu yang disampaikan oleh para peserta Mania malam ini.

Empayar Merah Dato' M. Nasir 
1. Shila Amzah - Mahakarya Cinta (Faizal Tahir) dan My Life Would Suck Withput You (Kelly Clarkson) 2. Hazama - Putihnya Lukisan (MUH) dan What's Up (4 Non Blondes) 3. Stacy - Kasanova (Stacy) dan Hukum Karma (Wings) 4. Ebi - 3 Malam Tanpa Bintang (Fiq) dan Kasihnya Laila (Jinbara)

 Empayar Biru Aubrey Suwito
1. Adira - Kerna Ku Sanggup (Agnes Monica) dan Aku Skandal (Hujan) 2. Jaclyn Victor - I Will Always Love You (Whitney Houston) dan Tapi Bukan Aku (Krispatih)

Empayar Hijau Ahmad Dhani 
1. Hafiz - Kaulah Segalanya (Hazrul Nizam) dan My Baby You (Marc Anthony) 2. Aril - Satu (Dewa 19) dan Ku Cari Damai Di Hati (Gingerbread)

Artis undangan Mania untuk minggu ini ialah Yuna dan Randy Pangalila. Konsert Mania turut dipancarkan secara langsung ke Astro Ria (104), Saluran HD (188) dan Astro Ria (34) SingTel mio TV.

sambung baca: http://www.murai.com.my/

Terima kasih/kredit kepada/sumber: http://www.murai.com.my/

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Visitors Map

Online Users